دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر


http://goldjar.blog.ir

http://goldjar2.blogfar.com

https://telegram.me/goldjar

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کبریت خطرناک من | نویسنده: سمیرا Samira 1000

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ق.ظ

کبریت خطرناک من

 

نویسنده: سمیرا

Samira 1000

 

ژانر: عاشقانه  کلکلی   پایان خوش



جاوا پرنیان jar

جاوا کتابچه jar

آندروید apk 

آندروید حرفه ای ( محیط زیباتر ) APK

آیفون - تبلت - آندروید epub

پی دی اف  pdf


درباره رمان :

داستان در مورد دختری از قشر ضعیف جامعه است که مادرشو در نوجوانی از دست میده و فقط یه پدر معتاد داره که اون رو هم از دست میده و با تنها خواهرش زندگی میکنه و تصمیم میگیره خودش بار زندگی رو به دوش بکشه ولی هیچ راهی براش باز نمیشه و و ناچارا مجبور به دزدی میشه و در یکی از این دزدیها با فرزاد اشنا میشه فرزاد هم که یه ادم سخت و غیر قابل نفوذه...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۲

نظرات  (۶)

چدا بقیش باز نمیشه دانلود هم نمیشه


میخوای دوست شیم سحر خانم؟
سلام 😘🤗
رمان عشق و سنگو من هر سایتى رفتم دانلود نشد از اخر از تو کانالتون دانلود کردم واقعا خسته نباشید
ببخشید میشه رمان مسابقه ی عاشقم کن رو بذارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی