دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر


http://goldjar.blog.ir

http://goldjar2.blogfar.com

https://telegram.me/goldjar

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ ارديبهشت ۰۳، ۰۷:۱۰ - ماه
    مرسی

چشم برزخی ( 1 - 2 - 3 ) هر سه جلد | نوشته : کمند

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ق.ظ

نظرات  (۳۳)

سلام دوستان من نمیدونم این اطلاعات و نویسنده از کجا به دست اورده من خودم چشم سوم دارم حدود هفت ساله بیشتر اطلاعات ذکر شده در رمان واقعیت نداره اگه کسی خواست من میتونم اطلاعات درست و بهش برسونم
@valhalao
کسی که چشم برزخی یا بصیرت داشته باشه
دیدش نسبت به چیزایی باز میشه که ترجیح میده داشتن چشمشو جار نزنه
ضمنا منم میتونم بگم چشم برزخی دارم و به دیگران اطلاعات غلط بدم
و نکته ی آخر اینکه این رمان تلفیقی از واقعیت و تخیله
من اطلاعات غلطی بع شما نمیدم اگرم بهتون گفتم فقط به خاطر این یود نمیخوام دید غلطی نسبت به دنیای ماورا داشته باشید همین
@tavanbad
من خیلی دوس دارم چشم سومم رو باز کنم اگه میتونید کمکم کنید لطفا به این ایمیل پیام بدید 
بسی ممنان☺❤
منــــــــــــــــــــــ میخام چشم سومم باز کنم  میشه یکی کمکم ک😁😢😍😭
سلام نویسنده. عزیز 
اگه میتونی جلد 4 رو بده بیرون
:)

اینستا میتونم پیام بدم بهتون؟
پاسخ:
به تلگرام من پیام بده 


یا ادرس خودتو بفرست برام 
سلام رمان محشری بود 
اولین رمان ترسناکی بود که خونده بودم و عالییییی بود یادمه از این همه مطلب آخرش دهنم باز مونده بود 
راستی به کسایی که این رمانو میخونم و دلشون میخواد  آجناشون رو باز کنن پیشنهاد میکنم اینکارو نکنن دردسر داره


اما روش مطمئنی و تضمینی و البته غیر معنوی برای باز کردن آجنا همون استفاده از سنگ فیروزه س
اما باز کردن این چشم از روش غیر معنوی چیزی جز دردسر ندارع
ماله من نیمه بازه و ماشاالله اینقدر اوایل اذیت شدم که دیگه الان عادیه خدا به خیر کنه عاقبت اونی رو که چشم سومش کامل بازه

در ضمن تمام اطلاعات نویسنده کاملا درسته
کافیه یه ذره تحقیق کنین
سلام این رمان فوق العادس فوق العاده بنده چون خودم متافیزیسینم عاشق این کتاب شدم مطالبش بعضیاش درست نبود ولی خوب عالی بود ۳ بار خوندمش😂خب چطور میتونیم با نویسنده ارتباط برقرار کنیم خیلی احتیاج دارم میخوام اگه ممکنه؟!
دردسراش چی میتونه باشه
سلام جلد اول کتاب رو خواندم عالی بود، منم دوست دارم چشم سومم باز بشه مطالعه میکنم، و گفتن اول باید تمام چاکراها را باز کنی از اول از طریق مراقبه تا کم کم باز بشه نمیدونم چقدر صحیحه لطفا راهنمایی کنید، چون من حس ششمم کمی فعال هست ولی نه زیاد میخوام همشو تقویت کنم، لطفا راهنمایی کنید از دوستانی که اگاهی دارند کمک میخوام ممنونم.
لطفا بگید جلد دوم و سوم کتاب رو چطوری میتونم بخوانم.
کسی اگه میتونه کمک کنه واطلاعات بده ممنون میشم ایدی یا ادرس کانال بدن ویا یه راه ارتباطی



پاسخ:
فقط میدونم اسمش کمند - ب  هست
سلام دوستان
خداقوت میگم به نویسنده
دوستان باز شدن آجنا خیلی ممارست و تمرین و مراقبه لازم داره
و پر از ترس و استرس هست
و آسیبها و چیزهای عجیب که خانواده ها هم درگیر میشن
موجودات زمانی که زورشون به شما نرسه سراغ بچه ها 
و افراد ضعیف خانواده میرن
توصیه نمیکنم 
اما اگر دوره ترسی که موجودات براتون ایجاد میکنند رو موفق رد کنید
شاید دوربهتری در پیش داشته باشید
من این کتاب روn بار خوندم تنها کتابیه ک هنوز برام تازگی داره و هیچ وقت قدیمی نمیشه خیلی دوست دارم با نویسندش صحبت کنم .جالبیه قضیه آخر کتابه که نوشته همه چیز وجود داره و اگر کمی عاشق کتاب و تخیل بالایی داشته باشید میشه فکر کرد که این داستان واقعیه و شاید یکی از اعضای گروه نوشته یا اشنایی در کل دوست داشتم اون آدم ها واقعی باشند.امیدوارم یروز بتونم نویسندشو ببینم کسی داشت این زیر بگه ایدی یا چیزی ازشون رو ممنون میشم

سلام رمانتون خوبه 50% واقعیه 50% تخیل اگه میشه جلد چهارمم بزارین ممنون... همه مشتاق دیدن رمان چشم برزخی جلد چهارمنن ... خدافظ

پاسخ:
چشم برزخی جلد چهارم نداره  اگر نویسنئده ادامه داد حتما قرار میدم 


بیشتر کتابهای ما در کانال تلگرام هست  در این سایت فقط چندتا نمونه قرار داده شده 


کانال کتاب در تلگرام ما
   @goldjar

سلام ممنون خیلییییییی جالب و مهیج بود فقط میشه چندتا رمان دیگه با همین موضوعات مربوط به موجودات غیر ارگانیک معرفی کنین؟

من خیلی خیلی دنبال باز کردن چشم سومم خیلیم تحقیق کردم ولی مطمعا نیستم اگه واقعا کسی هس که کمکم کنه 

این رمانم فک کنم سه چهار باری خوندم 

اه چه خبره بابا پر از غلط املایی عه کلی تول میکشه بفهمی چی نوشته من احساس میکنم سازندش خیلی تنبله

من واقن واقن واقن هیچ رومانیو به جذابیه این رومان ندیدم اولاش که حدوده دوسال پیش بود میخوندم راسش میترسیدم گذاشتنش کنار ولی دوباره شروع کردم اینقد قشنگ بود هر سه تا جلدشم خوندم واقعااا عاشقه نویسندشم ولی خب اگه این داستان بر اساس واقیعت باشه خیلی دوس دارم بدونم که خانوم کمند این اتفاقارو از کجا دیده یا میدونه که نوشته خیلی دوس دارم بانویسندش حرف برنم خیلیییی😢😭

:/

سلام ممنون ازرمان خوبتون.کسانی ک علاقه ب رمان ترسناک دارن حتما رمان پسران بد و هیچکسان و بخونن

رمان باحالی بود گر چه ترسناک بود ولی حال کردم

منم میخوام چشممو باز کنم 

اما خیلی سوال دارم که ذهنمو مشغل کرده اگه کسی اطلاعات مفیدی داره بی زحمت بزاره ممنون میشم

سلام من فوق العاده دنبال اینم که اون اسلحه های کشتن موجودات ارگانیک از کجا بدست میان و اگه گروهی از شکارچیا هست که کسی از شما میشناسه خوشحال میشم که کمکی بکنید_چشم سوم من نیمه بازه_ایدی اینیستاگرامم@asmaasadi_

سلام رمان خیلی خوبی هست و من چند بار خوندم و همین الانم دارم می‌خونم فقط تنها چیزی که الان ب فکرشم خیلی دوست دارم با نویسنده این رمان حرف بزنم لااقل فقط بدونم تو چ سایت و با چ نام کاربری هست من خودم هم رمان تایپ می‌کنم، اگه کسی می‌دونه ممنون میشم بهم بگه.

سلام

من این رمان و خوندم و عاشقشم واقعا

میخوام چشم سوممو بازم کنم ب اسون ترین روشش

کمکم کنید خواهشا

ممنون

راستی جلد ۴ رو زودتر بده بیرون کمند

اقا منم میخوام چشم سوممو باز کنم هر کی میتونه کمکم کنه پیام بده

سلام.داشتن آجنا به همین راحتی نیست،تمرین های مختلف زیادی داره درکل هفت چاکرای اصلی(مراکز انرژی) شما باید باز باشه و به تعادل برسه با زخیره انرژی پرانا و نیروی بی‌نظیر کندالینی چاکرای ششم شما(چشم سوم) علاوه بر فعال شدن باز میشه... قبل از رسیدن به توانایی های متافیزیکی باید مطالعات زیادی داشته باشین تا تمرینی رو به اشتباه انجام ندید.متافیزیک فقط انجام دادن کار های عجیب نیست خودشناسی، روانشناسی و انسانیت  پایه اصلیشه💙

منم میخوام چشم سومم باز شه اگه کسی میتونه کمک کنه ممنون میشم

 

بعضیا با خوندن رمان جو گیر شدنو میخان چشمشون باز شه از اون چیزی که انتظار دارین با مراقب یه عالم خیلی خیلی سختره و بدون مراقب عالم خیلی خیلی بیش از حدی ک فکرشو بکنین عاقبت وحشتناکی داره

من می خوام چشم سوم و باز کنم کی می تونه کمکم کنه؟هرکی می تونی به ایدی تلگرامم پیام بده یا ایمیل بدین

‘°ºø•❤•.¸Mehi¸.•❤•øº°‘

سلام رمان خوبی بود من خیلی وقته میخوام چشمم باز کنم اما متاسفانه کسی نبوده تا کمکم کنه اگه راه حلی دارید میشه بگید

پاسخ:
دوستان گرامی اگر سوالی میپرسید لطفا پیام خصوصی نفرسین چون نمیشه جواب داد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی