دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر


http://goldjar.blog.ir

http://goldjar2.blogfar.com

https://telegram.me/goldjar

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

افسونگر | نوشته : هما پور اصفهانی

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ق.ظ


افسونگر

جاوا  پرنیان jar
جاوا  کتابچه jar
جاوا  اف بوکjar
 آندروید apk
آیفون  تبلت epub
 پی دی اف pdf

افسونگر
JAR1JAR2JAR3APKEPUBPDF
   2 سرور کمکی
jar1jar2jar3apkepubpdf
jar1jar2jar3apkepubpdf

IMAGE

jar  jar jar  apk  iphon  epub  pdf

درباره کتاب
افســـــونگر : تائیس افسونگری بود که با افسون خود اسکندر را وادار کرد پرسپولیس را به آتش بکشد و من افسونگری هستم که روح را به آتش می کشم ... یکی پس از دیگری ...
افسون نخواست افسونگر باشد ... افسونگرش کردند ...

 
داستان از زبان شخص اول هست

مضمون عشقی ... تخیلی ... جنایی ... اجتماعی ...


مقدمـــــه :
یک مادر ایرانی
یک هویت ایرانی ...
یک دختر ایرانی ...
نه نه!
یک پدر اروپایی ...
یک هویت اروپایی
یک دختر اروپایی
نه نه!
من کیستم؟!
افسون؟
آفریده شده ام برای پاکی؟
یا گناه؟
برای محبت دیدن و محبت کردن؟
یا دیگران را تشنه محبت کردن؟
من مهمم؟
شاید هم نه ... اصلا به چشم نمی آیم ...
اذیت کردن من را دوست دارند ...
چرا من اذیت و آزار دادن را دوست نداشته باشم؟
چرا من تلافی نکنم؟
آنها مردند ... من دختری یکه و تنها!
آنها زور بازو دارند و من ...
عشوه و مکر زنانه!
شعار من اینست:
ترجیح می دهم همه مردان رژ لبم را خراب کنند ...
نه ریمل چشم هایم را !

ورود به کانال کتابخانه تلگرامhttps://telegram.me/goldjar


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱
farid book

افسونگر

نظرات  (۱)

خیلی سایتتون مزخرف که رمان حذف مکند تیکهاش من افسونگر خونده بودم و سایت شما هم دانلود کردم دوباره بخونم. ولی خیلی اخرش حذف کرده بودت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی