دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر


http://goldjar.blog.ir

http://goldjar2.blogfar.com

https://telegram.me/goldjar

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ ارديبهشت ۰۳، ۰۷:۱۰ - ماه
    مرسی

توضبح مهم :

 بعد از رمان  رمان  قرار نبود  رمان  توسکا   و یعد  جدال پر تمنا   و در پایان هم رمان  روزای بارونی  را  مطالعه کنید
زیرا همگی با هم در ارتباط بوده و به ترتیب خواندن آنها دارای اهمیت میباشد 

پس یه ترتیب زیر بخوانید


1- قرار نبود   2- توسکا   3- جدال پر تمنا   4 - روزای بارونی


جاوا  پرنیان jar
جاوا  کتابچه jar
جاوا  اف بوک jar
آندروید apk
آیفون - تبلت  epub
پی دی اف pdf


JAR1JAR2JAR3APKEPUBPDF
    سرور کمکی
jar1jar2jar3apkepubpdf


jar  jar jar  apk  iphon  epub  pdf


ورود به کانال کتابخانه تلگرامhttps://telegram.me/goldjar

ورود به کانال کتابخانه

GOLDJAR@

نظرات  (۵۳)

هماجان همیشه حرف ندازی.هزار تا رمان دیگم بنویس کارای تو نمیشه من ک درگیرشونم
Kheyli khobin shma
به نظرم خیلى بى محتوا بود
۰۹ دی ۹۶ ، ۲۲:۱۵ دختر مهری
زهرا خانوم شما نظر نده
عالی بود بابا دمت گرم
عالیه این ۴ تا رمان منی که با هیچ رمانی اشکم در نیومد با این رمانا هق هقم اوج گرفت😔😔😔ولی عالی بودن 
حرف ندارن
لاااااااااایک عاشقتم این سومین دفعه هاستش که دارم این رمان را میخونم ولی برام تکراری نمیشه .

دمت جیززززززززز
من فقط رمان های شما رو میخونم اونم نه یک بار چندین بااار ...بهترین نویسنده همه پور اصفهانیه  😍😍
بببسسسسییییااااارررررر عععااالللللیییییی
فوق العاده بودن 
خیلی قشنگ بود 
لایک 
Chra vas mn bala nmiad???
mrc khyli khob bod
مرسی عسیسم من که دوسش داشتم... از همون اولی که این رمان رو دادی بیرون من چند بار خوندمش.....
میتونم بگم واقعآ خیلی مسخره بود.واقعا متأسفم که خانم پوراصفهانی جزعی از نویسندگان پر مخاطب ما به شمار میان.
رمانهای ایشون فرقی با زباله های گوشه خیابون ندارن

سه تا از  رمان هاتون رو خوندم و واقعا باید به  داشتن شما در ایران افتخار کرد...
عالی 
قرار نبود بسیار رمان مسخره ای بود.شاید برای  دختر بچه های در حال بلوغ مناسب باشه.تو سری خوردن و کتک خوردن زت رو به بهانه غیرت عادی نشون میده.همه چیش مثل فیلمهای هندیه.غیر واقعی و حتی یک نکته اموزنده نداره
من تاحالا هیچوقت رمان های خانوم هما رو نخونده بودم و امروز بعد از دوسال خوندم و فهمیدم ک چقد بچه گانه و مزخرفن
همشون پسره پولدار و مثلا غیرتی ک هیچکدوم حتی نمیدونن غیرت چیه. با یه دختره ی الکی خوش بهتون پیشنهاد میکنم رمان های نویسنده های عالی کشورمون رو بخونید. رمان های خانوم پگاه عالین مثل رمان اسطوره ک اونجا میشه معنیه غیرت و دوس داشتن رو فهمید خیلی رمان های ذیگه ک وقتی اون ها رو میخونید تازه میفهمید ک چقد قرار نبود و توسکا مزخرفن

بگذار امین دعاهایت باشم از شازده کوچولو
بغض ترانه ام مشو ار شازده کوچولو
تمام رمان های لیلین ک عروسک جون و عقیق بهتریناشن
و رمان دست هایم حافظه دارن ک یکی از بهترین رمان های حال حاضر کشوره
دوستان اسطوره رو از دست ندید چون یک بار بخونید دوباره و دوباره اونو خواهید خواند بحدی ک این عشق ملموس و زیبا بیان شده   

 👌👌 عالیهههه
واقعا لوس و غیر واقعی بود.شخصیت ترسا خیلی مغرور و از خودراضی پردازش شده بود.نمی دونم این دختر بی ادب و از دماغ فیل افتاده چی داشت که آرتان عاشقش شد؟خانم پور اصفهانی لطفا یکم واقع نگر باشید برید رمان های خانم لیلی تکلیمی رو بخونید که بفهمید رمان یعنی چی!
معمولی بود البته خیییلی متشکرم که زحمت میکشید ولی یکم خیالاتی بود
برید رمان های خانم الن پاکپور،پگاه مرادی،زهرا ارجمندنیا ،عادله حسینی روبخونید اونوقت میفهمید رمان یعنی چی هرکی که یه قلم وکاغذ دستش بگیره نمیشه لقب نویسنده بهش داد
واقعا با نظرنجمه وزهرا موافقم هر گردی گردونیست هرکی مداد دستش گرفت نویسنده نیست مگه عشق فقط مال پولداراست وبچه سوسولا که همه رمان ها از اینه واقعا که
واقعا خیلی خیالی و اثر گذار منفی بود
بعد از خوندن این رمان توهم زدم
پاسخ:

بعد از رمان " قرار نبود "  باید به ترتیب رمان های زیر رو بخونین چون ادامه  همدیگر هستن و به هم مربوطن 

ترتیب خواندن این چهار رمان بصورت زیر است 

قرار نبود 

توسکا 

جدال پرتمنا 

روزای بارونی 

 ----------------
توضیح :  کتاب جدال پر تمنا  با نام  ( سجاده و صلیب )  هم چاپ شده 

 
عالللللللییییییییییی من تا الان از ۵بار بیشتر خوندمش واقعا رمان جذابیه دمتتتتتتت جیز بخدا
عالی بود مرسی
بهترین رمانی که خوندم قرار نبوده بی نظیر
امممممممم چیزهههه احممممممممم یک دو سه 
اها خوب شد 
لطف کنید انقد این چرتو پرتا رو ننویسید بابا مردیم از بس این رمانارو خوندیم پسره پولدار بوده و فراری زیر پاش بوده و دختره شاهه پریون بوده و رو به پسره نداده در اصلم دختره اونجاش داره واسه پسره میسوزه هاااا🤗😂😜جون ننه تون یه چیز بنویسید واقعیت داشته باشه 
وایسید من یه نظر بدم 😎
مثلا پسره از یه خانواده متوسط 
دختره هم همینطور هردو زشتتتتتتتتت 
در مورد اینا بنویسید یکم دیدمون باز بشه 😂😂😂😂😂😂اقا من برم الان خانم نویسنده میاد اینور موهامو میکنه😁😂😅
دوستان منکه حالت تهوع گرفتم بس رمان با شخصیت پسر پولدار و مغرور و با غیرت بیش از حد خوندم و دختر همانند پریزاد و پولدار که همه پسرا بهش نظر دارن.کسی رمان با شخصیت زشت سراغ نداره؟تا حالا فقط رمان های کمند و مهر زیبا و دختر زشت روخوندم که مهر زیبا بیشتر تحت تاثیرم قرار داد.میتونید از کانال کتاب سایت دانلودش کنید.دیگه کسی همچین رمانی نمیشناسه؟😙💖
خوب بود ☺️
خیلی عالیه این بار چهارمه که دارم میخونم و هنوزم لذت میبرم
بنظر من پور اصفهانی عقده ی سری چیزارو داره همونارو هم تو همه رماناش بروز میده رشد عقلی نکرده انگار تو سن 13 _14 سالگی گیر کرده عشق رو فقط در دوتا آدم ب شدت خوشگل و پولدار و بچه میبینه که کوچیکترین درکی از یه زندگی عاقلانه و برخورد های درست و منتطقی ندارن. ب شدت کتاباش نامناسبه برا نوجوونا اونا الگو میگیرن و اگه قرار باشه مثل شخصیتای این کتاب تو زندگیشون رفتار کننباید فاتحه ی جامعمون رو بخونیم .

معلوم نبود پدره مهربونه یا عصبانی به پسره هم نمی خورد روانشناس باشه !

خواهشا رمان های پر محتوا بنویسید نه خیالی عشق رو خیالی جلوه ندید بزارید بفهمیم غم چقدر قدرتمند و ظلمت پایدار

ممنون

قشنگ بود.
 ولی رمان گناهکار یِ چیز دیگست بهترین رمانی بوده که خوندم حرف نداشت خانم فرشته۲۷ این رمان رو نوشته

به نظر منم خیلی قشنگ بود منکه دوست داشتمشون همه شخصیتهاشو
پاسخ:

بعد از قرار نبود باید به ترتیب رمان های توسکا    - جدال پر تمنا  - روزای بارونی        را بخوانید چون ادامه همدیگرن و  به هم مربوطن
قشنگ بود خیییییییییلی اما خوب واقعی نبود تخیلی و در حد فکر یک بچه بود که اصلا معنی عشششق رو نمیدونن و نمیدونن غیرت یعنی چی؟ عشق مقدسه لطفا با این چیز ها خرابش نکنین درسته که قشنگ بود اما میشه خیییییییییلی بهتر هم نوشت خیلی زحمت کشیدین ممنون به خاطر این رمان های زیباتون اما بهتره که کمی فرق کنه کمی پسر داستان رو فقیر نشون بدین یا دختره چهره ی معمولی داشته باشه تا ما هم لذت ببریم
با تشکر از هما جون:-)
من هنوز این رمان رو نخوندم ولی رمان افسونگر بهترین رمانی بود ک خوندم وهمین طور رمان آسمان آذر،ک الان اسم نویسندشون رو یادم نیست واقعا رمان های خیلی خوبی بودن تا حالا بعد 3 سال رمان خوندن من
سلام و عرض ادب خدمت دوستای عزیز عشق رمان
باید خدمتتون عرض کنم که نویسنده ارزش داره و احترام به نویسنده واجب.کتاب و مباحث اون سلیقه ایه این که کدوم متنش واقعیه کدو واقعی نیست دیگه بسته به سلیقه ادماست.شما میتونی کتاب بخونی و میتونی راجبش بحث کنی اما اینکه به سلیقه دیگران توهین کنی درست نیست.یکی واقعیتو دوست داره یکی خیالی یکی علمی یکی تاریخی و... پس به هم احترام بزارید.من خودم به شخصه رمان قرارنبود رو خیلی دوست داشتم چون خودم یه دختر اسفند ماهی ام و اخلاقای ترسای تو داستان شبیه به من اما من پولدار نیستم.اینا سلیقه اسسسست به هم احترام بزاریم.
واسه وقت پرکردن خوب بود ولی راستش مثل رمانای دیگه تکراری ؛ نمیدونم چرا نویسنده ها عشق رو تو چشم رنگی داشتن و زیبایی فوق العاده و پولداربودن و سیس پک بودن پسرا میبینن ‏!‏
بنده از نوشته های ایشون فقط سیگارشکلاتی رو ترجیح میدم.بقیه نوشته هاشون چرته.به خصوص قرار نبود...
هه...
توصیه میکنم وقتتونو هدر ندین
من واقعا تعجب میکنم که رمان های این خانوم چرا پر طرفدار هستند همشون کلیشه ای و بچگونه بودن مخصوصا قرار نبود مضخرف ترین رمانی که خوندم بود 
     من احساس می کنم که ایشون تو ۹۰درصد روماناشون کشورهای خارجی رو می کوبن  ۱▪ خواهر ترسا رفت کانادا  ب•د•ک•ا•ر•ه شود همش پارتی می گرفت دوست•پ•س•ر   پیدا کرد  معتاد به مواد و الکل شود و کارهای ناجور دیگه●●●●   ۲▪آرشاویر رفت ایتالیا عاشق یه دختر دیونه[ مازوخیسم  و●●●●]
شود ۳▪ مادر افسون(همون افسانه•••    هم به حرف والدینش که میخواستن مثل زمان: قاجاریه به زور بزنن تو سرش و شوهرش بدن  گوش نکرد و آخخخخ فرار  کرد انگلیس  بعد هم مثل فانتین مادر کوزت  بینوا شود و بعد هم مجبور شود زن یه مرده اِنگلیسی  دیوانه و روانی   بشه**        ۴▪  باربد  هم رفت آمریکا   شود   ج●ا●س●و●س    اِن•سی•آی•اِن       و●●●●●●●●●●●●●    یه سوال  خانم هما اصفهان پور   خوده  شما چند بار سفر خارج  رفتین  ؟؟!! که اینقدر با اطمینان از خارج کلن اروپا  بد میگین 
۰۳ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۰۲ دانلود رمان جدید
عالیه رمانا قرار نبودو هست بار تاحالا خوندم. 😍😍😍😍❤❤❤❤❤هما عالی هستی
بهترین رمان نویس هما پور اصفهان
عالی رمانهاش
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۳۳ دانلود رمان
واقعا قشنگ بود ولی ب عنوان کسی ک داره رمان مینویسه فکر میکنم بی محتوا و دور از واقعیت بود . 
هرچی ک بیشتر رمانهای ایرانی رو مطالهع میکنم گرایشم میره ب سمت رمانهای خارجی


به نظر من خانم پور اصفهانی فوق العاده ان و شرح حال دوستانی که نظر خوبی ندارن باید بگم بهتره کمی مودبانه بنویسید ما قل میدیم نظر منفی شمارو بفهمیم به نظرم دلیلی وجود نداره که اینطوری تخریب کنید
باسلام من رمان توسکارو خوندم موضوع جالبی داشت.ار طرفی یک رمان خوب و تاثیر گذار باید از واقعیت سرچشمه بگیره تا بتونه روی خواننده اثر گذار باشه.رمان هایی رو معرفی کنین که موضوعشون خارج از واقعیت نباشه.ممنون ازهمه
پاسخ:

باید به ترتیب بخونی چون به هم مربوطن

قرار نبود
توسکا
جدال پر تمنا ( همان سجاده و صلیب هست )
روزای بارونی
خیلی عالی بود ممنون
مناسب برای بچه های ۱۶،۱۷ ساله .. اگه سنتون بیشتره اصلا نخونید ...
اصن عالیه

با سلام خدمت هم وطنان و رمان خون های عزیز.بنده به دست به قلم شدن بانو پوراصفهانی،احترام بسیار زیادی میذارم و از اینکه مینویسن و به پاسداری زبان مادری کمک میکنن،واقعاخرسند هستم.اما به عنوان یک خواننده،میخواستم انتقادی از قلمتون داشته باشم.عذرمن رو بپذیرید؛قرار نبود،توسکا،جدال پرتمنا و روزهای بارونی،رمان های خوبی هستن.اینکه شمااینجوری شخصیت هارو معرفی کردید و برای ما به تصویر کشیدید،خب سلیقتونه وبنده احترام قائلم.شما میتونید که بیشتر روی این رمان ها تمرکز و کار کنید و ازنظرات مخاطبین استفاده کنید ودرباره مشاغل و کارهایی که درمتن هست،بیشتر وبیشتر تحقیق کنید و دوباره با قلمی قوی تر دست به کاربشید.اونطوری طرفدارهای بیشتری در تمام سنین رو به خودتون جذب میکنید.باعرض پوزش وتشکر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی