دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر

دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت - کمپیوتر


http://goldjar.blog.ir

http://goldjar2.blogfar.com

https://telegram.me/goldjar

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ ارديبهشت ۰۳، ۰۷:۱۰ - ماه
    مرسی

هیچ کسان  1 , 2 , 3

پرطرفدارترین رمان

ترسناک

نکته مهم :

 

قبل از خواندن   هیچ کسان  حتما  رمان پسران بد را  مطالعه فرمایید

زیرا  هیچ کسان به نوعی ادامه پسران بد   می باشد

 
 

 

 

سبک : ترسناک - معمایی- قهرمانی

جلد 1 : هیچ کسان

جلد 2 : دژاســو

جلد 3 : حقیقت رمانتیک قتل

 

 

جلد اول

هیچ کسان ( 1 )

جاوا پرنیان

جاوا کتابچه

جاوا  اف بوک

آندروید  معمولی

آندروید حرفه ای - هر سه جلد یکجا

آیفون - تبلت

پی دی اف  - هر سه جلد

 

 

جلد دوم

هیچ کسان ( 2 )

جاوا پرنیان

جاوا کتابچه

جاوا  اف بوک

آندروید  معمولی

آندروید حرفه ای - هر سه جلد یکجا

آیفون - تبلت

پی دی اف

 

 

 

جلد سوم

هیچ کسان ( 3 )

جاوا پرنیان

جاوا کتابچه

جاوا  اف بوک

آندروید معمولی

آندروید حرفه ای - هر سه جلد یکجا

آیفون - تبلت

پی دی اف

 

 

 


خلاصه رمـان  :
 این رمان داستان زندگی یه پسر به اسم بهـــراد هست که بعد از مدتی متوجه حضور نیروهای منفی در اطرافش میشه(که ممکنه شیطانی باشن). بعد از مدتی به پیشنهاد اطرافیانش به یه نفر که مشهوره با جن ها در ارتباطه مراجعه می کنه و متوجه میشه گروهی از جن های یهودی در صدد آسیب رسوندن به اون هستن و ...


 

کانال  کتاب


telegram.me/goldjar

مدیر کانال
telegram.me/faridsoghrati


آدرس سایت های ما
goldjar.blog.ir
goldjar2.blogfa.com

 

نظرات  (۱۱۲)

سلام ببخشید اسم کامل نویسنده کتاب چیه
بعدش بازم سریای جدید کتاب میاد یا نه لطفا جواب بدین
پاسخ:
با درود 

اسم نویسنده  خانم " نشاط "  با نام مستعار sober  - جلد چهارم هیچ کسان"  هـنر تـاریک Ðark Aяt " در حال تایپ بود که نویسنده با خرابی کمپیوترش روبرو میشه و همه تایپ های گذشته پاک میشه مجددا باید تایپ بشه  / باید منظر جلد 4  ماند 

 ایمیل نویسنده       

Neshat_b@ymail.com

یا ارسال نظر دز سایت زیر


به کانال کتاب تلگرام  ما بپیوندید


سایت ما 


فوقالعادس ❤
Salam.vaghan ali bod roman ziad khondam in az hame behtar bod.alllllliiii mamnon az nevisande
عاللیییییییییییییییییییییی
واقعا همشون فوق العادنننننننن👍💕
خییییییلی  عالیییییییییی بود♥♡♥♡♥♡
با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از رمان عالیتون میخواستم بدونم این رمان ها چاپ هم شدند یا نه ؟ لطفا جواب بدید خیلی ممنون
پاسخ:
خیر چاپ نشده
رمان فوق العاده ایی بود اگه قابل ادامه دادن هستش خوشحال میشیم فصل چهرم هم بخونیم
پاسخ:
اسم نویسنده  خانم " نشاط "  با نام مستعار sober  - جلد چهارم هیچ کسان"  هـنر تـاریک Ðark Aяt " در حال تایپ بود که نویسنده با خرابی کمپیوترش روبرو میشه و همه تایپ های گذشته پاک میشه مجددا باید تایپ بشه  / باید منظر جلد 4  ماند 

 ایمیل نویسنده       

Neshat_b@ymail.com

یا ارسال نظر دز سایت زیر


به کانال کتاب تلگرام  ما بپیوندید


سایت ما 
سلام واقعا فوق العاده بود فقط میخواستم بدونم رمان های دیگه ای تو این سبک هست ک معرفی کنین ؟
پاسخ:
چشم برزخی

اتاق کاهگلی 1 و 2  ( جن گیری شیدا )

کیستار 1 و 2

ویلای وحشت

پسران بد

و  کتابهای دیگری که ترسناک هستن از کانال کتاب تلگرام  ما هم میتونین دانلود کنید

telegram.me/goldjar


ااگر گوشی جاوا دارین و دسترسی به تلگرام ندارید میتونید از آرشیو کتابهای جاوا و آدرس زیر دانلود  کنید

http://javabook.blog.ir



واقعا عالیه فوق العادس من زیاد اهل رمان خوندن نیستم ولی تعریف این رمانو ک شنیدم علاقمند شدم بخونمش امیدوارم ک هرچه زودتر جلد چهارمش هم بیاد بیرون. خسته نباشید میگم ب نویسنده موفق باشی 
پسران بد و هیچکسان عالیه اما عالی تر ازاون رمان اتاق کاهگلیه واقعا بی نظیره 
بهترین رمان ترسناک ایرانی دست گل نویسندش درد نکنه عاشقتمممممممم مرسی از رمان فوق العادت
سلام واقعا ممنون از رمان های عالیتون که تو سایت قرار میدید خیللللللی خوبن.
میخواستم بدونم که جلد چهارم هیچ کسان کی میاد پس ؟؟آخه خیلی وقته که در حال تایپه...ممنون
پاسخ:
جلد چهارم هیچ کسان  قرار بود نوشته بشه  و نویسندش شروع کرد به نوشتن ولی مثل اینکه کمپیوترش خراب میشه و همه نوشته ها پاک میشن وباید مجددا شروع کنه به تایپ که هنوز اینکارو نکرده  به محض اماده شدن اول توی کانال کتاب تلگرام میزارم بعد سایت

 ادرس کانال کتاب تلگرام
telegram.me/goldjar


نسخه جاوا  همه کتابای رمان هم در این آرشیو موجوده
javabook.blog.ir


سلام من یه ساله منتظرم واسه قسمت چهارمش هنوز به سر انجام نرسیده؟؟
چرا هیچکسانه 4 رو نمیذاری
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۴:۲۲ تحت تعقیب
رمان فوق العادس.فقط امیدوارم جلدچهارش زودتربیاد
عالییییه 
اما بهتر از این رمان چشم برزخیه 
که توی فکرمه برم با نویسندش مشورت کنم تا جلد 4 هم بده بیرون 
:)
سلام خیلی وقته که از نویسنده رمان هیچ کسان خبری نیست خدای ناکرده اتفاقی براشون افتاده؟از فروردین ماهه که هیچ پستی داخل کانالشون نذاشتن.اگه قراره رمانشون رو چاپ کنن بما بگن یا چند پارت دیگه از داستانو تو کانالشون قرار بدن به خدا هر روز میام تو اینترنت سرچ می کنم"جلد چهار هیچ کسان"اگه با نویسنده ارتباط دارین بهشون بگین که لطفا سریع تر رمان رو تایپ کنن خیلی ها مشتاق خوندن جلد چهار هستن 
سلام اگه کسی ای دی اینستا نویسنده ی این رمانو داره خواهش بده واقعا لازم دارم.♡

پیدا کردن صفحه ی اینستاگرام یکنفر مثل این خانوم نویسنده خیلی ام سخت نیست.ای دی اینستاگرامشون @sober_art هست اگه اشتباه نکنم.حدود 2 هزار نفرم فالور دارن.تااونجایی که من فهمیدم دارن رمان هیچکسان 4 رو مینویسن و اونچه که تو جلد چهارم باید منتظرش باشیم "مرگ یکی از شخصیتها" هست.من که از همین الان استرس گرفتم که نکنه اون شخص "سورن" باشه.هرچند باتوجه به پایانی که جلد 3 داشت میشه درمورد "داروین" یه حدسایی زد...دیگه اطلاعات بیشتر رو خودتون تو صفحه اشون کشف کنید.متاسفانه من چون کنکور دارم خیلی فرصت پیگیریش رو ندارم.خوشحال میشم اگه اخبار جدیدی باشه توی سایتتون بنویسید.خانوم بهروانفر که وبلاگهاشون پاک شده ( یا اینکه خودشون پاک کردن )
سلام پس جلد چهارم چیچد 
اگه میاد بگین اگه هن نماد بگین ما مونطزر نمونیم 
اول از همه ممنون از دوست خوبمون mrym که ای دی اینستا گرام نویسنده را دادن 
و باید بگم مثل اینه که هیچ کسان 4 درحال نوشتن و یک خبری دیگر اینه که 
نویسنده اولین بار که داشت هیچ کسان 4 مینوشت تصمیم گرفته بود که کی بمیره اما وقتی پاک شد و الان دوباره داره مینویسه  نظرش اوز شده😨 و الان یکی دیگه قراره بمیری 

و جدا از این 
اخرین پست اینستاشون هم مربوت به تولد 2 سالگیه گربشون هست که مربوط به یکی دو هفته پیشه  


سلام این رمان عالیه فقط ب نظرم بهتره کمی حس و عاشقانه رو چاشنی کنه تا ازیکنواختی بیرون بیاد
سلام دوستان 
امیدوارم حالتون خوب باشه !
خیلی دوست داشتم این رمان ها چاپ شده باشند
ایا این رمان ها چاپ نمیشن؟؟
تا اونجایی که من فهمیدم نویسنده برای چاپ رمان اقدام کردن.حتی یمدتی ام داشتن ویرایش انجام میدادن تا ببرن واسه چاپ.توضیحاتش رو هم در قالب استوری دادن ن پست.واسه همین درست یادم نیست چه اتفاقی افتاد که نشده.البته تعجبی نداره اینجا ایرانه و...یادمه گفتن اگه بتونن بعدها میرن خارج از کشور و بازم اقدام میکنن.البته اگه چپکی نفهمیده باشم.خلاصه اینکه قرار نیست چاپ بشن.حداقل حالا حالا ها...چقد حیف واقعا..
هیچکسان 1 رو هنوز تموم نکردم ولی عاشق سورن و بهراد هستم خیلی باهم جفتن داستان عالیه حتما بخونید
سلام برای من پیج نویسنده در اینستاگرام بالا نمیاد گفتم شاید اینستا من مشکل داره اما با چندتا اینستا دیگران هم امتحان کردم نیومد
در جواب خانوم haniye :
بله.این مشکل برای منم بوجود اومده.حتی بعد از فالو کردن صفحه اشون.یطوری که فکر کردم یا منو بلاک کردن یا صفحه اشونو پاک کردن.نمیدونم جریان چیه.چون بعد یمدت دوباره صفحه اشون واسم بالا اومد.با همون پستای قبلی.با همون تعداد فالور...حدسم این بود که خودشون صفحه اشون رو از دسترس خارج میکنن.البته نمیدونم اینستا همچین قابلیتی داره یا ن...فکر کنم یمدت صبر کنید مشکل حل بشه
پس این جلد 4 چیچد من الان 10 بار هرسه لجد خوندم 😕
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۶ خودکار مشکی
سلام دست راست رو سرم
کارت عالیه لطفا جلد چهار و بنویس 

۰۳ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۸ خودکار مشکی
سلام دست راست رو سرم
کارت عالیه لطفا جلد چهار و بنویس 
میشه یکم رو داروین و حامی بیشتر ویراژ بدی ممنون
سلام  چرا پس جلد 4 نمیاد 
نویسنده به شدت مایله رمانش رو چاپ کنه چون تو فضای مجازی خیلی بهش بی احترامی شد و همه از اثرش تقلید میکردن مثل رمان آتش افراز گم شده.ایشون میگن اگه رمانم مجوز نگرفت و چاپ نشد دیگه تو فضای مجازی رمان نمیذارم😭😭😭تو این مدت افراد خیلی کمی ازشون تشکر و سپاس گذاری کردن به خاطر رمانشون.بیشتر توهین بوده یا همش میرفتن تو پیج اینستا یا وبلاگ میگفتن پس هیچکسان چی شد؟خب معلومه آدم اعصابش خورد میشه.
کسی ادرس وبلاگشون رو اگه داره بذاره لطفا..خودشون معمولا تو صفحه اشون کامنتاشونو بسته ان
صفحه وبلاگشون از دسترس خارجه.اینستاگرامم گاهی از دسترس خارج میکنن.کانال هیچکسان چهار که قبلا دو پست از رمان رو گذاشته بودن هم دیگه هیچی فعالیت نداره البته من چند ماهه از کانال خارج شدم ولی آخرین پستی که تو کانال بود فکر کنم مال فروردین96باشه
البته یه خبر تقریبا خوب.اولین و آخرین بار که تونستم اینستاگرامشون رو ببینم آخرین پست مال 3روز پیش بود که نوشته بودن به زودی در یکی از انجمن های رمان نویسی شروع میکنم واسه همین نفهمیدم منظورش چی بود؟میخواد یک رمان دیگه رو شروع کنه یا هیچکسان چهار رو تایپ و به صورت مجازی منتشر کنه.دعا کنید که اینطور باشه.من ده تا آیت الکرسی نذر کردم که ثوابشم به نشاط میدم😶😶😶
آدرس کانال هیچکسان@soberart و صفحه اینستاگرام@sober-artهست که فعلا از دسترس خارجه یا واسه من نشون نمیده.
نویسنده این رمان دیونس بابا معلوم نیست با خودش چند چنده
همه که مثل تو بیکار نیستن اون که نباید کارو زندگیشو ول کنه واسه افراد ناسپاس و فحاشی مثل تو رمان بنویسه.شاید مشکل داره وقت نمیکنه.احترام خودتو نگه دار.
عآشقشی که هی زرزر میکنی
حیف که نمیتونم تو اینجا به این مادر *****  چیزی بگم بچه کونی عوصی تا الان به چنتا ک*** دادای حالا داری برای من زرزر میکنی
هاپو کوچولو هنوز که داری پارس میکنی؟😂😂😂😂😂نکه تا حالا کم چیز گفتی؟نگران نباش آمبولانس تیمارستان تو راهه خیالت تخت غصه نخور به عیادتت میام.عروسکاتم برات میارم اونجا احساس غریبی نکنی😂😂😊تا وقتی اونا میان برو تام و جریتو نگاه کن حوصلت سرنره😂چخه😂
نجمه کوچولو زیر 12سالی نه!؟😃بهت میگم برو سر درسو مشقت بهت برمیخوره😂تو هر کامتت غلط املایی داشتی😂!هر کجا رو هرصصجا نوشتی😂!حد رو نوشتی هد!!!!اینو دیگه چرا؟😂عوضی رو عوصی نوشتی!یعنی فحشی هم که میدی رو هم بلد نیستی بنویسی؟!دادی رو دادای نوشتی هنوز در حالت تاتی تاتی نوزادی هستی!😂😂😂برات یه بسته بالا بالا میفرستم که کنار املا و ادبیاتی که تجدید شدی بخونی😂😂😂به معلمت فحش ندی نمره بهت نمیده کوچولو😂خدایا این بی سوادها.....ببخشید شادیا رو از ما نگیر😂😂😂چخه هاپو کوچولو چخه😂😂😂
وقتی کامنت بدون تایید مدیر سایت یراست تو سایت درج میشه همین میشه...بیخود نیست  خانوم بهروانفر کامنت صفحه اشو میبنده !!
ک* نگو جیگر شرط میبندم همین الان که داری اینا رو میگی یکی  هم خودتو هم مادرتو هم خاهرتو بعد از من داره میک*ه 
چقدر پول در میاری از این کار بچه سال 

ددفع قبل که 20 تومن بیشتر نگرفتین خواهرتم که 15 این دفعه چند
اول کامنت هاتو بخون بعد بفرست کوچولو یعنی اینقدر حرصت گرفته بود که تند تایپ کردی و بدون خوندن فرستادی؟😂

واقعا هیجان زده شدم الان که فهمیدم چلد چهار این رمان هم قراره نوشته بشه...
و اینکه فهمیدم نویسنده اش یه خانومه...قلم خوبی دارن واقعا رماناشون  عالیه
در ضمن اگه میخونید این پیامو واسه کنکوری ها خیلی دعا کنید دو هفته دیگه کنکور دارم
از سایت خوبتون هم متشکرم 
سلام خوبید ؟ من دو قسمت از هیچکسان 4 رو خوندم جالب بود برید داخل کانال :
sober art  توی تلگرام و بخونید 
mmnun az sobere aziz roman foqolade bud mn bar ha va barha pesarane bd va hichkasan ro khundm 
Kheiliam moshtaqe jelde 4esham❤️
Rasti pesarane bd malayeri hastesh mn bcheye malayerm
Neshat jan khodesh malayerie?
Www.sober-art.blogfa.com 
ادرس وبلاگ خانوم بهروانفر که درحال حاضر مشغول تایپ و انتشار هیچکسان 4 هستن اماااااا لطفا قبل ازینکه وارد وبلاگشون بشید و موج انتقادها رو ببرید تو صفحه اشون اول یسر ب صفحه ی اینستاگرامشون بزنید و توضیحاتشون رو حتما بخونید
درضمن اینطور که معلومه خانوم بهروانفر اهل قائم شهر هستن چون لوکیشن عکسای صفحه اشون اینطور نشون میده
پاسخ:

متن پیام نویسنده هیچ کسان ( sober  نشاط ) را خواندم و بسیار متاسف شدم که  ایشان از نوشتن ادامه رمان دلسرد شده ان و انگیزه ای برای نوشتن ادامه ان ندارند .. من سازنده کتاب هیچ کسان هستم برای انواع گوشیهای موبایل و غیره ...  چندی  پیش شخصی با من تماس گرفت و  خودش را معرفی کرد که در خارج از کشور زندگی میکند  و حرفه  ان  کارگردانی و فیلمساز میباشد  و دربه در دنبال نویسنده رمان هیچ کسان است ولی من هیچ ادرسی از نویسنده نداشتم تا به ایشان خبر دهم .. و مدتی گذشته و  اکنون هم پیام  ایشان را خواندم که میگویند رمان من در جشنواره رد شده تعجب میکنم  ..چون خیلی طرفدار دارد و  من  خیلی پیام از دوستان دارم که منتظر ادامه رمان هستن و از من میخوان که ادرس نویسنده رو براشون بفرستم ولی هیچ ادرسی از ایشان نداشتم .. اگر ایشان پیام من را میخوانند از شون میخواهم که حتما  با من تماسی بگیرن ( تلگرام من )  تا بهشون ثابت کنم که دارای استعداد خیلی زیادی در نویسندگی هستن و خودشون رو دست کم نگیرن.. و ازینکه اسم ایشان  در فضای مجازی معروف شده هیچ جای پیشمانی و ناراحتی ندارد  بلکه باید خوشحال باشند که اینهمه طرفدار دارند ... با سپاس  فراوان .....

کانال کتاب های رمان در تلگرام  
@goldjar




ای بابا
توی همین وبلاگ جدیدشون پست هارو رمز دار کردن فقط ی سری ک میدونن رمز چیه میتونن پارت هارو بخونن!خب ما باید چیکار کنیم الان
زمز وبلاگش چیه پس؟
دوست عزیز من ایمیل نشاط رو دارم ولی شاید نخواد بدم به شما.شما به ایملم حرفی داری بزن من بهش بگم اگه خواست اونوقت به شما میگم
ایمیلم:mr.quickwing@gmail.com
دوست عزیز ایمیلش همیین بالا هست من ایمیل هم دادم جواب هم یبار گرفتم 
رمان فوق العاده ای بود خدا بیامرزتش من که دیگه از خوندن جلد چهارش منصرف شدم امیدی برام نمونده خیلی وقته منتظرم
بین جلد های این رمان من عاشق رمان پسران بد هستم
فوقولادس

هومممم امیدوارم رمان های مثه این بازم پیدا بشه

حیفففففففف
سلام
من دو سال پیش حدودا این رومانو خوندم
بی نظیره و امیدوارم خیلی زود جلد چهارمشم بخونم
ممنون از نویسنده عزیزش
واقعا رمان عالیی هست تا حالا رمانی ندیده بودم که اینقدر حرفه ای نوشته شده باشه با تمام وجود منتظر جلد چهارم هیچ کسان هستم الان مدتی که صبرم لبریز شده ولی سعی می کنم صبور باشم
ای بابا..ما در انتظار ادامه رمان های مورد علاقمون پیر شدیم..اون از جادوگر ریشه و ادامه سفیر کبیر ...اینم از این...
پاسخ:
فعلا تا نصف نوشته شده و از ادامه آن منصرف شده / هیچ کسان 4 تا نصف موجوده
    معذرت میخوام       من خلاصه داستان  خوندم  یکم ناراحت شدم    چرا  تو این رمانها به ادیان دیگه  یا به مردمان اهل کشورهای دیگه تو هین میکنیم  یعنی  اجنه  اونم  یهودی     مثلن یه بنده خدایی که یهو دیه  این کتاب بخون آیا به نظره شما بهش بر نمیخوره   
پاسخ:
j

درسته باید این نکته رو به نویسنده رمان بگین
پس کی میاد جلد چهارم
جلد چهار در نگاه دانلود در حال تایپ است
سلام ن تو نگاه دانلود هم چند پارت گزاشتن دیگه نمیزارن من خیلی ناراحت شدم ایشون واقعا خیلی خوب مینویسن
پاسخ:

فعلا نویسنده منصرف سشده از نوشتن جلد چهارم هیچکسان .. تا نصفش فقط نوشته شده که نسخه جاوا در آرشیو جاوا گذاشتم 

سلام من خیلی منتظر موندم حدود یا سال تا جلد چهار هیچکسان بیاد اما نیامده هنوز چند پارتی هم ازش تو نگاه دانلود هست که هر چند مدت چک میکنم که هنوز همون قبلی هاست امیدوارم خیلی زود جلد چهارم تمام بشه از نویسنده بابت رمان قشنگش هم تشکر میکنم

سلام .

هنوز هم خبری از نویسنده نشده ؟ 

خیلی عالی  نمیویسه اصلا نباید ناامید بشه 

من هربار رمانشو میخونم بیشتر خوشم میاد خیلی دوست داصتم با نویسندش صحبت کنم بفهمم چطور انقد قشنگ و دقیق اتفاقاتو نوشته 

یه وبلاگی به  sobor art  که نمیدونم خود نویسنده بود یا نه نوشته بود دیگه ادامه نمیدم و خیلی ناراحت بود 

نویسنده وبلاگ شما دیگه ازشون خبری ندارین ؟ 

پاسخ:

فعلا نویسنده منصرف سشده از نوشتن جلد چهارم هیچکسان .. تا نصفش فقط نوشته شده که نسخه جاوا در آرشیو جاوا گذاشتم 

آدرس آرشیو جاوا این هم هست 

هعی

باورم نمیش بعد این همه مدت بازم چک میکنم ببینم جلد چهارمش اومده یا ن:/

پاسخ:
 فعلا نویسنده اصلی آن از نوشتن ادامه رمان منصرف شده به محض اینکه کامل شود حتما در سایت و کانال تلگرام قرار داده میشود 


نسخه جاوا جلد چهارم هیچ کسان ( نصفه ) تا همانجایی که تایپ شده در آرشیو کتابهای جاوا و ادرس زیر موجوده

پایان جلد یک فوق العاده سرهم‌بندی و سفسته بازی داشت اینهمه کش داد از آزار اجنه ها بعد تو چند جمله همه چیز به خوبی و خوشی تموم شد واقعا جلد یک با اون شروع و ریتم عالی مسخره جمعش کرد ،

پاسخ:

جلد چهارم هیچ کسان هنوز تموم نشده  تا نصف بود که در سایت قرار داده شد .فعلا نویسنده از نوشتن ادامه رمان منصرفشده 

توضیح : توجه داشته باشید که یک نسخه جعلی هم از جلد چهارم هیچ کسان منتشر شده که از نویسنده اصلی آن نیست و   بصورت کامل هم هست .باید دقت کنید که نسخه اصلی جلد چهارم هیچ کسان هنوز کامل نیست و فقط تا نصف نوشته شده . و فعلا نویسنده اصلی آن از نوشتن ادامه رمان منصرف شده به محض اینکه کامل شود حتما در سایت و کانال تلگرام قرار داده میشود 

این دو تا وبلاگ مال نویسنده اصلی هیچ کسان است که متاسفانه به تازگی توسط خود نویسندش بسته شده 



چندین و چند سال از اولین باری که این رمانو خوندم میگذره، و هر بار که این رمانو میخونم جذابیتش برای من بیشتر میشه... 

واقعا ناراحت شدم که نویسنده رمان از نوشتن جلد چهارم منصرف شده

اگر الان هم نشد امیدوارم در سال های آینده دوباره دست به قلم بشن و شاهکار دیگه ای خلق کنن

خیلیییییییییییییی زیاد قشنگ بود من عاشق این رمانم.بی نظیر بود...😍😍😊واقعا ممنون بابت نویسنده خوبش...من خیلی واسه خوندش ذوق داشتم...کاشکی جلد چهارمش هم زودتر بنویسن.😍☺ممنون❤

سلام عالی بود

فقط نفهمیدم اخر چلد سومش معنی اش جی هست

به نظر من که اگه یه کوچولو هم ژانر عاشقانه بهش اضافه شه مزخرف میشه

این رمان فوق العادست دو سال پیش خوندمش ولی ازتون میخوام رمان ولهان رو کامل کنید خیلی عالنه

سلام قسمت 4 هم اکران میشه

 

۱۱ دی ۹۸ ، ۰۱:۱۹ Mohammadreza Feli

داداش میشه لینک دانلود همون هیچکسان 4 جعلی بزاری.از هیچی بهتره.همه تو خماریم

 من رفته بودم تو سایت سوبر، میگفت که دیگه نمی خواد به نویسندگی ادامه بده و میخواد زندگی نامه خودش رو بزاره توی یه سایت بی نام و نشون...خدا شاهده این رو شنیدم عملاً حس شکست عشقی بهم دست داد :(

سلام لطفارمان های گناه میکنم تورا..سایه اجبار..یک تصمیم ناگهانی..همسرکوچک من..معشوقه مهتاب...بادصبا..فرشته ناپاک.. مردی می شناسم راهم بذاریدبافرمت جاوا

سلام ببخشید نویسنده رمان هیچ کسان صفحه اینستاگرام داره؟ 

میشه بگید لطفا؟ 

هنوز خبری از نویسنده نشده؟بخدا مردیم از خماری تروخدا اگه کسی آدرس پیج یا ی چیزیشو بزاره بریم بپرسیم اقا چرا نمیزاااری اگ میخواستی نزاری چرا اخر سه رو اینطوری تموم کردی ما بمونیم تو خماری 

وایییی توروخدا:/ینی چی اخععع حدقل پیجی چیزی بدین از نویسندش

دوستان من دوساله که منتظر فصل جدید هیچکسانم،خیلی ناراحتم که نویسنده منصرف شده من سه بارهرسه فصلشو خوندموالان بارچهارمه ک میخونم،بیاین یه کمپین تشکیل بدیم با هشتگ #هواداران_هیچکسان،دوستان اگه موافقید اعلام کنید ممنونم

پاسخ:
جلد چهارمش تا نصف توی ارشیو هست

سلام خسته نباشید 

دیگه این سایت جواب کامنتارو نمیده؟؟

من خیلی دوس دارم بدونم ایشون چند سالشونه 

فک کنم ایمیلشون چک نمیشه...

واااا یعنی چی اخه اه

چرا دیگه ادامه نمی دی 

باور کن تو یه نویسنده نمونه هستی

من ایشونو نشناخته دوست دارم اثرشون فوق العاده حرفه ای و جذابه نه تنها هیچکسان در مورد همه ی رمان هاشون حرف میزنم... حتی نمیتونه تصور کنه چند بار رمان هاشو خوندم و هنوزم به اینکارم ادامه میدم..نشاط عزیز فقط بدشانسی اورده کاش میدونست چقدر طرفدار داره!!

لطفا باایشون تماس برقرار کنید و باهاش حرف بزنید.

آقا من آدرس سایت اش رو دارم الان هم داره مینویسهsober art.blog.com

۲۳ شهریور ۹۹ ، ۲۲:۱۶ مائده سعیدی از کرمانشاه

اونی که گفته بود میخواد از نشاط بهروانفر اطلاعات  داشته باشه.....وکالت میخوره...متولد۴ شهریور سال۱۳۷۲...وقتی استارت هیچکسان رو زده ۱۹ سالش بوده...خیلی مهربونه...من که عاشقشم....خیلی ماهه...من که میمیرم براش...علاقه از مجله ی هیتلن هم بدش میاد چون رمانشو دزدیده.....تا دیدار های بعد بدرود

سلام من از سال 95 منتظر جلد چهارم هستم 

 

میشود بگویید کی اماده می شود؟

هیچ کسان ۴ نوشته میشه..منتها به همت شما...یکم کمک کنیم خانمsoberبنویسن...soberart.blog.com

به ما کمک کنین قول میدیم ریوتیز رو منتشر کنیم

سلامبههمهعزیزان

همونطورکهمیدونیدنشاطمدتیرمانهیچکسانروننوشتوکنارگذاشتامابهاصرارفنهایقدیمیشتصمیمگرفتهدوبارهادامهبده!😍🙏🏻واسهاینکارفقطکافیهچنلتلگرامجدیدشبهدوهزارمخاطببرسهتاشروعبهنوشتنکنه...برایدریافتکانالتلگرامبهآیدی

Mahak_hyt

یا

Sober.fans

دراینستاگرامپیامبدید

 یابه 

Queen8383

درتلگرامپیامبدید

سلام نشاط نویسنده رمان هیچکسان بعدازچندسال دوباره برگشته ادرس سایتش اینه www.sober-art.blogfa.comوگفت اگه کانال تلگرامم تعدادش به دوهزارتا برسه ادامه هیچکسان۴روهم می زارم ایدی کانالش اینه sober_dark_artلطفا عضوشید 

نویسنده این رمان (خانوم نشاط sober) بعد از سالها تصمیم گرفتند که ادامه این رمان و یک رمان دیگه رو تو چنل تلگرامشون بزارند. لطفا عضو چنلش بشید تا ببینه چقدر طرفدار داره
https://t.me/sober_dark_art
http://sober-art.blogfa.com

رمان خیلی خوبیه من همه جلداشو خوندم 

ولی حیف که جلد چهار نیومده

ممنون از نویسنده بابت رمان خوبتون

 

کمکککککککک....

جلد ۴ داره میاددددددددددددد...

اما خانم نشاط فکر میکنن طرفدار ندارنننننن...

در چنلشون عضو بشین و حمایتشون کنیددددددد...

وای مرسی که هیچکسانِ چهارم شروع کردیددد خیلی خوشحالممم😍😍

خواهش میکنم که به خانوم نشاط بگید که رمان رو ادامه بدن عالی هستن:)

 

سلام امید وارم که جوابمو بدین .... 

جلد چهارم تقریبا کی تموم میشه ؟ و اینکه ایدی تلگرام یا واتسام و اینستاگرام خانم نشاط (sober) رو دارین ؟؟؟ 

سلاااااام خانم نشاط مث سگ طرفدارتم هیچوقتم از خوندن رمان هیچکسانت خسته نمیشم ۱۰ بار تا الان از پسران بد خوندمش از هری پاتر هم بهترن خسته نباشید❤❤❤❤❤

تنها چیزی ک میتونم بگم اینه ک ساعت سه شبه و من از خوشحالی اومدن فصل ۴ خوابم نمیبره🥺🥺😍😍😍

سه سال پیش این رمانو خوندم و عاشقش شدم و همیشه میخونمش فک کنم ۳۰ بار خوندمش🥺😍

واقعا از نویسندش ممنونم ک نوشتنو ادامه داد❤❤😍

سلام دوستان.

هیچکسان ۴ درحال تایپه و تا الان حدود ۱۵ پارت از این مجموعه در واتپد گذاشته شده 

شما میتونید در کانال تلگرام خانوم نشاط @sober_art عضو بشین و در اونجا لینک رمان در واتپد هست که میتونید دنبال کنید 

بعد از مدتها نویسنده ی عزیز شروع به نوشتن کردن.

سلام دوستان.

هیچکسان ۴ درحال تایپه و تا الان حدود ۱۵ پارت از این مجموعه در واتپد گذاشته شده 

شما میتونید در کانال تلگرام خانوم نشاط @sober_dark_art عضو بشین و در اونجا لینک رمان در واتپد هست که میتونید دنبال کنید  و sober-art.blogfa این هم وبلاگ ایشون هست

بعد از مدتها نویسنده ی عزیز شروع به نوشتن کردن.

بعد  کار زشت خیلیا که به خودشون اجازه دادن  هیچکسانو ادامه بدن (به طرز ومسخره ای )بدون اجازه از نویسنده عزیز با استعدادمون

ولی الان خانم sober اومده تا نشون بده هیچکس نمیتونه  هیچکسانو ازش بگیره و مال خودشه

 

وارد واتپد بشین و sober art رو سرچ کنین

۱۳ دی ۹۹ ، ۱۱:۴۹ حافظ وطت دوست

سلام رمان خیلی قشنگی بود. منتظر جلد 4 اون هستیم. 

کی میاد؟

پاسخ:
جلد 4 اومده - به تلگرام پیام بده

عااااااااااااالیههههه.من چندین بار خوندم.

فصل چهارم کامل شده. توی تلگرام به آیدیشون پیام بدین تا وقتی ۲۵ هزار تومن براشون ریختین رمان رو براتون بفرستن

ناراحتم دلم میخاد گریه کنم😭😭😭😭.بخاطر یه سری ادم بیشور و بی فرهنگ خانم نشاط گفتن که جلد5فعلا کنسله.اخه چراااااا😭😭😭😭😭خانم نشاط لطفا ادامه بدین🥺🥺🥺🙏🙏🙏🙏

سلام ببخشید ایا کسی ادرس کانال تلگرام ایشون رو داره ؟

سلام و دورد به سایت خوب gold.jar ببینید من فقط میخوام بدونم ایا این نویسنده عزیزمون پیج اینستا هم داره اگه داره اسمش چیه(اسم پیجشون رو عرض میکنم)

سلام

 

جلد چهارم هیچکسان در وبلاگ و کانال تلگرامی خود نویسنده منتشر شده که رایگان هم "نیست!"

 

البته قیمتش در مقابل قلم خوب sober خیلی ناچیزه

 

در ضمن فعلا در حال تایپ جلد دوم پسران بد هستن که به گفته‌ی خودشون شخصیت های هیچکسان داخلش نیستن و فضای متفاوتی هم نسبت به جلد اول داره...

 

 

@sober_dark_art

کانال تلگرامی نشاط...

 

هر ۳ جلد عالی ولی امیدوارم ریونیز بچه پولدار نباشه یا بهراد 

سلام خدمت همه دوستان عزیز

خواستم بگم که این رمان تا الان 5 جلد ازش منتشر شده و البته رایگان نیست و مبلغ ناچیزی در ازای هر جلد باید پرداخت کنید 

و اینکه جلد دوم پسران بد هم منتشر شده 

همه در کانال تلگرام نشاط یا همون sober هستن که میتونید از اونجا خرید کنید

آدرس کانال: https://t.me/sober_dark_art

 

سلام. بعد از جلد چهار دیگه هیچکسان ادامه نداره؟

یعنی جلد پنج نداره؟

کاش میشد ادامه داشته باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی